Direktlänk till inlägg 11 februari 2014

REKORD!

Av Annie - 11 februari 2014 21:02

Min blogg har idag visats 68 gånger på några timmar... Det är omkring 20 sidvisningar mer än någonsin, och det ska firas med ett blogginlägg vid namn "Mina favorit...- top 68". Men vilken toplista vill NI att jag delar? KOMMENTERA! Ni har tid tills jag loggar in imorgon!


Tack alla som läst, ni är jättefina hela bunten!


Kram

Annie

 
 
Ingen bild

Glenn

11 februari 2014 21:24

Fysikformler !!! Aijoo... Jag får sjuka ögon av din blogg. Det beror på bakgrundsfärgen antar jag.

Annie

12 februari 2014 08:03

Den blev lite grannare än tänkt. Ska ändra bara jag har tid.

 
Ingen bild

Maria (också Glenn)

12 februari 2014 17:35

TOP FINSKA GRAMMATIKERGLER

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Annie - 3 november 2014 16:29

Hej allihopa! Ber om ursäkt över att jag inte skrivit på länge. När månne senast? Var det före sista föreställningen tror jag? Men nu är jag här i alla fall!   Jag har fått en del nya intressen i år. Förutom teatern nu i sommar har jag börjat trä...

Av Annie - 2 augusti 2014 23:45

Nu är den absolut bästa tidsperioden i mitt liv slut. Vi hade idag sista föreställningen av pjäsen Så Som i Himmelen på Lurens Sommarteater. Visst känns det rätt vemodigt, men samtidigt är jag lycklig över att alls ha fått vara med om detta. Att ha f...

Av Annie - 31 juli 2014 17:39


Jag klarade av teoriprovet idag! Nästa tisdag ska jag köra på motorväg och i storstad, det är lite spännande, men inte nära heller lika spännande som innan provet, som ändå gick galant. Har nu 4 minuter innan röstöppningen. Lustigt att vi redan st...

Av Annie - 28 juli 2014 11:40


I Finland, och antagligen i flera andra länder också, går vi allt snabbare och snabbare mot en tid av total intolerans mot andra kulturer. Till och med vi finlandssvenskar, som trots allt är skyddade av grundlagen, är hotade. Många år var rasistiska ...

Av Annie - 25 juli 2014 16:55

Hej alla! De blev en liten paus från skrivandet märker jag! Den var inte planerad, men ibland flyger tiden så man inte hinner med. Det har varit skola, jobb och Lurens. Mycket till fritid har jag inte haft, men vem behöver sånt då man får vara med om...

Ovido - Quiz & Flashcards