Direktlänk till inlägg 19 februari 2014

Jag i bild

Av Annie - 19 februari 2014 22:11

Har ingen inspiration att skriva... Så ni får bilder som beskriver mig istället!


22.5.1996 50 cm lång, 3480 gram, men redan då JAG.  

Prinsessa då, prinsessa nu!

 

Bakning är kul! Även om det inte alltid går som det ska...

 

50-talets kläder, musik, frisyrer och makeup i mitt   

 

Ballerina. Här lite yngre än nu, ungefär 4 års erfarenhet. Nu 11.

 

Sprida glädje har jag alltid velat göra!

 

Kan inte tänka mig ett liv utan änglar. Hon hänger i sängen och vakar då jag sover.

 

Har varit mobbad. Bilden föreställer en mobbad själ.

 

Är idag reklammodell. Bilden från modellagenturens arkiv.

 

Olycksbenägen. Har här dykt mot stegen...

 

FJÄRILAR <3

 

Älskar enhörningar. Detta är ett porträtt av mig och mina bästa vänner som dessa sagolika varelser.

   

Min kung <3

Jag LEVER för glamour!

 

Älskar djur! Han här har jag skött om på ett hem för övergivna katter.

 

Nallar är mina bästa vänner <3

 

Min föredetta hund, Urho. Älskade dig då, älskar dig nu, älskar dig förevigt <3

 

Äger en ukulele som jag älskar. Kan dock tyvärr inte spela...

 

Att sminka sig är SÅ KUL!

 

Sist men inte minst: utan min Gud skulle jag inte vara något <3


Kram

Annie 

 
 
weronikaa

weronikaa

20 februari 2014 13:20

omg så fin du var på alla bilderna! svär så sjukt fin! speciellt när du skrev under bilderna om vad du vill säga genom bilderna :)

http://weronikaa.bloggplatsen.se

Annie

20 februari 2014 15:35

Taack :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Annie - 3 november 2014 16:29

Hej allihopa! Ber om ursäkt över att jag inte skrivit på länge. När månne senast? Var det före sista föreställningen tror jag? Men nu är jag här i alla fall!   Jag har fått en del nya intressen i år. Förutom teatern nu i sommar har jag börjat trä...

Av Annie - 2 augusti 2014 23:45

Nu är den absolut bästa tidsperioden i mitt liv slut. Vi hade idag sista föreställningen av pjäsen Så Som i Himmelen på Lurens Sommarteater. Visst känns det rätt vemodigt, men samtidigt är jag lycklig över att alls ha fått vara med om detta. Att ha f...

Av Annie - 31 juli 2014 17:39


Jag klarade av teoriprovet idag! Nästa tisdag ska jag köra på motorväg och i storstad, det är lite spännande, men inte nära heller lika spännande som innan provet, som ändå gick galant. Har nu 4 minuter innan röstöppningen. Lustigt att vi redan st...

Av Annie - 28 juli 2014 11:40


I Finland, och antagligen i flera andra länder också, går vi allt snabbare och snabbare mot en tid av total intolerans mot andra kulturer. Till och med vi finlandssvenskar, som trots allt är skyddade av grundlagen, är hotade. Många år var rasistiska ...

Av Annie - 25 juli 2014 16:55

Hej alla! De blev en liten paus från skrivandet märker jag! Den var inte planerad, men ibland flyger tiden så man inte hinner med. Det har varit skola, jobb och Lurens. Mycket till fritid har jag inte haft, men vem behöver sånt då man får vara med om...

Ovido - Quiz & Flashcards